sobota, 21 czerwca 2014

Przegląd szafy LiliGwiazda123

Mam dla was przegląd dawno nie było,ale znów mam ludzi :D Więc jako pierwsza zgłosiła się LiliGwiazda123.Krótka informacja: Lili ma 58 lvl jest z nami od 2012-10-17 ;) Posiada diamencik :*
Więc pierwsze ubranie to sweterek(który sama obecnie posiadam) :D Potem jest bluza,którą nigdy nie widziałam jest ona z Bizou.Następnie są boskie ogrodniczki,potem biały sweterek,który jest moim ulubieńcem :) Potem bluzka której również nie widziałam ma ona nadruk USA! :D potem jest bluzka którą sama zaprojektowałaś :) (Zaprojektuj mi :*)Potem jest miętowa bluzka.Potem kamizelka jak się nie myle była ona kiedyś Hb. Potem spodnie w USA (sama takie posiadam ;p) Potem z fajnym nadrukiem,następnie takie które lubię :3 Na górze jest jeszcze Crop Top z kotkiem (również go mam :D ) Potem bluzka New York City.(również ją posiadam) potem bluzka (fioletowa ♥) Potem koszula która jest w moim stardollowym stylu ;) I legginsy w panterkę i koszula z najnowszej dostawy Original Future ;) I to wszystko ogólnie szafe oceniam na 5- ;) Jak wam się podobają te ubrania które są na obrazku macie je? :D Ja tych których nie mam lecę po karte do telefonu i je kupuję :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz