piątek, 27 czerwca 2014

No i bam!

Dzisiaj dla większości uczniów jest zakończenie roku szkolnego :)
Z tej okazji mam dla was specjalny post :)
Na mój temat :) Będziecie mogli mnie bliżej poznać :)
Więc zaczynam :-)
Nazywam się Patrycja. Mam kilkanaście lat. Mieszkam na Dolnym Śląsku. Lubię zwierzęta, muzykę, modę, podróże, tak naprawdę interesuję się wszystkim co mnie otacza. Lubię też geografię. Muzyka to najlepsza jest dla mnie POP. Moda to moje drugie życie. Stardoll mam od prawie trzech lat. Jestem dobrą uczennicą. Tak mi się wydaje bo zazwyczaj mam czerwony pasek. Co mogę powiedzieć jeszcze o mnie. Hm...Wiem
na stardoll nazywam się PolandGirl123 i zapraszam do klubu pt. TheDreams, ponieważ mam 90 członków a przy 100 robię konkurs. Lubię osoby miłe dla innych. Lubię grać w Top Model i inne gry na czacie. Nie wspomniałam, że byłam kilka razy SuperStar. Wiem, wiem... Ludzie mówią na mnie kroki xD Nawet nie wiem dlaczego :D Przejdźmy do konkretów... Pewnego dnia założycielka tego bloga pytała się mnie czybym nie zajrzała na BelluciaOstardoll, ja ją spytałam czy nie poszukuje redaktorki. Pytała mnie o wiek itp. Sprawa szybko się potoczyła, aż jestem to i piszę to wydanie specjalne o mnie, abyście mnie bliżej poznali i wiedzieli kto ja jestem. Tak tylko na marginesie mówię, że nie jestem Kwiatonators, Saszanators, Smilers itp. Nie mam nic do nich. Ale nie przepadam. Wiadomo, że niektóre ich piosenki są nawet git. Dzisiaj jak wspominałam jest zakończenie roku szkolnego dla większości osób. Dzień ten dla mnie jest bardzo zwariowany i dziwny. A wam co się dzisiaj przytrafiło? Podobam wam się jak Patrycja ? Piszcie swoje opinie w komentarzach :)
Patrycja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz