sobota, 21 czerwca 2014

Nowy HB :* + Mini konkurs

Cześć przed chwilką poszłam do starplazy zobaczyć czy jest coś nowego moim oczom ukazało się to:
Jest to nowy,przepiękny HB (Hot Buys)  Z nadrukiem konika ♥ Kosztuję on 14 sd według mnie jest warty swojej ceny. Jak to ja od razu kupiłam ! :D
I od razu założyłam (jeżeli chcecie zobaczyć jaką stylizację z nią stworzyłam wejdźcie tu : Klik ♥♥)
Na doll bluzka prezentuję się pięknie! 
Co wy sadzicie o nowym HB? Jest warty swojej ceny ? Konkurs polega na tym aby opisać tą bluzkę czy jest warta swojej ceny  i dlaczego wybiorę 1 najbardziej kreatywną odpowiedź czas: 2 dni ♥ 

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem jest warta swej ceny, bo między innymi KOCHAM KONIKI♥ xdd Jej miętowy kolor pasuje do koloru koników, a podwinięte rekawy to bardzo dobry pomysł :D Moim zdaniem pasowałaby do czarnych leginsów :D A na Tobie wygląda bardzo ładnie :*


    Beautiful2JJ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Miętowy to ostatnio kolor na czasie, jest oryginalny i pasuje on do wielu outfitów. Bluzki można użyć w stylizacji sportowej, dziewczęcej jak i eleganckiej. Wzór koni idealnie dopasowany do kroju oraz koloru, podwinięte rękawy są świetne, a długoś i szerokość niemal że idealna. Jak dla mnie, bluzka mogła by być równie dobrze bez koni, ale z ćwikami, które swoją drogą kocham. Stwierdzam że jest warta swojej ceny.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń