sobota, 21 czerwca 2014

Jestem nowa :)

Cześć,
Jestem nową redaktorką tego blaga. Stardoll mam od prawie trzech lat. Moja lalka nazywa się PolandGirl123. Przy okazji zapraszam do mojego klubu TheDreams :) Interesuję się modą , sportem i zwierzętami oraz makijażem. W przyszłości chcę zostać kosmetyczką lub makijażystką. Na stardoll byłam kilka razy SuperStar. Staram się, aby mój apartament i lalka wyglądały jak najlepiej. Wiadomo, że niektórym osobom nie będzie się podobało, ale to ich zdanie. Kocham buty. W swojej szafie w realu mam wiele markowych ubrań i butów. Moim ulubionym sklepem jest H&M. Tak naprawdę jestem z dolnego śląska, I co z moją muzyką... Nie jestem kwiatonartors, saszanators, smilers itp. Po prostu słucham muzyki. Spodobała mi się jakaś piosenka to ściągam ją sobie na telefon i ściągam. Aaaaa... ze zwierzętami to mam jakąś obsesje na temat psów. Kocham psy, mam swojego Harrego ( nie z 1D ). Nie jest rasowy i za to go kocham. Może wieku nie będę podawać. Chcecie moją lalkę zobaczyć, no okej :)

To było kiedyś :D
Teraz wyglądam inaczej. Chcesz zobaczyć to wejdź do mnie na PolandGirl123.
Zostaw komentarz i przy okazji zapisz się do klubu.
Pozdrawiam!
A na koniec taki tam makijaż wyszukany na stardoll :) (nazwy nie podaję)

I jak wam się podoba?
Piszcie swoje sugestie w komentarzach :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz