czwartek, 7 sierpnia 2014

Przepraszam

Przepraszam, że tak długo nie dodawałam postów. A dlaczego?
Najpierw zepsuł mi się ruter i przez kilka dni nie miałam dostępu do internetu. A potem na jakieś 2 tygodnie wyjechałam i też nie miałam dostępu do neta. Wynagrodzę wam to!
Metamorfoza dzisiejszej COVERGIRL :

81iMeliza                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       PRZED   


                              PO
'
I co wam się bardziej podoba?
Chcesz abym zrobiła się metamorfozę i dała na stronę? Pisz w komentarzach lub w mojej księdze gości na stardoll ( nazywam się PolandGirlq123)
Patrycja. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz