sobota, 16 sierpnia 2014

Przegląd szafy UroczaMada :)

Dziś po meeeega długiej przerwie mam dla was (w końcu ) Przegląd szafy ;) Zrobiłam przerwę prawdopodobnie w lutym...Po prostu wydawało mi się,że to jest nudne..Na wielu blogach zaczęło się pojawiać dużo przeglądów.Więc postanowiłam,że również zaczne go kontynuować :) Dzisiejszym uczestnikiem (jeżeli tak to można nazwać xd) Jest UroczaMada ! :) 
                                                        Krótka informacja ! :) 
UroczaMada posiada 79 poziom (WOW) Na stardoll jest od. 2011-08-15 :) Wczoraj obchodziła 3 urodzinki..Więc Najlepszego :P   Jest Royalty ;) 
Gdy otworzyłam Twoją szafę znalazłam tam : LE,Antidote,D/F,Hb itp. Więc pierwsze ubranko to narzutka z kapturem HB :) Następnie z nowej dostawy sukienka ombre ;) Potem błękitna sukienka,również z tej dostawy co sukienka obok. Potem sukienka z Royalty. Potem znów z tej dostawy co tamte ;) Potem sukienka z Fever (Którą sama mam :D ) Potem kurteczkaa ^^. Potem kamizelka z LE (w której się zakochałam.Ale niestety już jej nie było gdy ją ujrzałam) Potem bluzeczka z DKNY :) Potem zwykła kurtka...Następnie jakaś darmowa (podejrzewam,że z Akademi) Potem spodnie (bardziej rajstopy) I Spodnie dzinsowe... 
Ogólnie szafę oceniam na 5/5 ;) 
Napiszcie co wy sądzicie o jej szafie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz