sobota, 12 lipca 2014

Metamorfoza shariSweet

Hej! Przychodzę z metamorfozą,która powinna być dodana w piątek.Ale wyjechałam i nie miałam jak ;c Dobra przechodzimy do metamorfozy.Krótka Informacja: ShariSweet ma 63 lvl.Na stardoll można ją spotkać od 2010-08-12.Obecnie posiada stasus superstars ;)
Przed:
Ubrałaś się bardzo piękne za pewnie gdybym była mała powiedziałabym: "Zobacz spódniczka jak z wioski" Haha kiedyś byłaam dziwna i nie lubiałam takich spódniczek lecz teraz je kocham ! :**
Wszystko do siebie pasuję...Jednym słowej Czadowoo xd
Po:
Ja stworzyłam stylizacje z kompletem.Dodałam torebkę (niestety wianku ściągnąc nie mogłam ;c)
W stylizacji powyżej użyłam:
Wianek-Riviera
Komplet-It Girls
Sweter-Kilach
Torebka-Callie`s Picks
Buty-Milionare Fashion. : )
Nastepna jest bardzo prosta.Zwykła bluzka pod spodem sukienka i buty torebka i stylizacja gotowa ! :D
Do stylizacji,która jest powyżej uzyłam:
Bluzka-Nie ma sklepu
Sukienka-Basic
Wianek-Riviera
Torebka-Nelly.Com
Buty-Fallen Angel :)
Myśle,że metamorfoza się spodobała :) Jeżeli tak proszę o komentarze co motywuję mnie do dalszej pracy tutaj na blogu :) Pozdrawiam! :D 


1 komentarz:

  1. Podoba mi się, pierwsza stylizacja (po) podoba mi się najbardziej. Jakoś nie miałam pomysłu na ten kombinezon, teraz wiem jak to mniej więcej wykorzystać. Druga stylizacja też mi się podoba, ale jest za prosta jak dla mnie. Znając życie dodała bym do niej jakiegoś koloru. Ale to tylko moja opinia :)
    Dziękuję za szczerą opinię oraz za metamorfozę :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń