piątek, 14 lutego 2014

Metamorfoza Adusiaczek3 :)

Adusiaczkowi się natrafiło się na Walentynki :) I zaczniemy od Informacji :)
Adusiaczek3 ma 63lvl :) Na stardoll gra od 2009-07-20 :) Jest diamencikiem ;**
Przed :
Stylizacja jest Ok tylko moim zdaniem darmowa sukienka psuje.Nie uważasz że lepiej poszperać w szafie i znaleść podobną ? To moja rada :) Ogólnie stylizacje oceniam na 3,5/5 :)
Po:
Ja ubrałam cię bardziej na zimę :) Ubrałam biały sweterek i narzuciłam czarne futerko,dałam czarne spodnie,platformy i poszperałam w twojej szafie i znalazłam torebeczkę,która świetnie pasuje :D!
Druga Stylizacja to boska,czarna kurtka czarne spodnie,platformy i piękna torebka :) Oczywiście dałam pasującą bluzkę ! :D
I to wszystko :) Myśle że Metamorfoza się podobała :) Zaraz dodam stylizacje :D

1 komentarz: